marți, 22 mai 2012

Bancuri atent alese

Mai jos v-am ales cinci bancuri care pe mine m-au amuzat
1.
-Tu o ajuti pe nevasta-ta la treburile casnice?
-Sigur, la toate!
-Da-mi un exemplu!
-Sa zicem vasele. Sau rufele. Ea le spala, iar eu le las sa se usuce.

2. 
Un cowboy striga in fata bufetului:
- Care mi-a dezlegat calul? Daca in doua minute nu apare, fac ceva ce n-am mai facut.
- Ce?
- Ma duc pe jos acasa!

3.
- D-le Doctor, nevasta mea vorbeste in somn.
- Imi pare rau dar nu exista nici un medicament care s-o faca sa taca…
- Dar eu nu vreau sa taca, eu vreau sa vorbeasca mai clar!

4.
2 romani in anglia:
In hotel. Deschid ei sifonierul si vad un soricel.
-Ba tu stii cum se zice la soricel in engleza sa dam telefon la Reception sa le spunem ca am gasit unu??
- Nu ba
- Bine , lasa ca dau telefon si ma inteleg eu cu ei
. . . .
roman: Yes, my friend Reception?
reception: Yes, tell me.
roman: Do you know Tom and Jerry?
reception: Yes, of course.
roman: Jerry is hereeеее...!!!

5.
Buna ziua!
- Buna ziua, domnule politist!
- Dumneata, tinere domn, pe gheata asta conduci cu 70 km pe ora? Vrei sa ajungi la spital?
- Da!
- Bravo, frumos raspuns! Esti smecher?
- Nu! Sunt doctor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu