miercuri, 15 februarie 2012

Balada cocalarului

Am vazut aceasta balada pe net si am decis sa o impart cu voi, deoarece este destul de amuzanta. Am ras copios la ea. Intra in articol si uitete si tu...
COCA BALAD

Balada unui cocalarului:
De port trening la pantofi,
Când mă duc la aprozar
Să iau roșii și cartofi:
Ați ghicit: sunt cocalar
Dacă am din club la mare,
Poze eu la “avatar”
Noaptea cu-ochelari de soare:
Ați ghicit: sunt cocalar
Dac-am “gigolo” pe bluze
Scris mare și de tipar,
Și mă dau cu gloss pe buze:
Ați ghicit: sunt cocalar
Dacă am pe mână stângă
Tatuat stângaci un zar
Și-una dintre unghii lungă:
Ați ghicit: sunt cocalar
De vorbesc în gură mare
Pe metrou la celular
C-am o vilă de vânzare:
Ați ghicit: sunt cocalar
Dacă port tricou lucios
La pantofi de lăutar
D-aia albi cu vârfu-ntors
Ați ghicit: sunt cocalar.
Dacă-mi pun poze pe net,
Stând cu mână-n buzunar
Și c-un teanc de bani pe piept
Ați ghicit: sunt cocalar
Dacă-mi plac glumele mele
Și rostesc des “găozar”,
Fac campanii cu manele
Sunt Traian, nu cocalar!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu